בית הספר בכר אבן יהודה

בית הספר בכר אבן יהודה

טקס חניכת המבנה החדש

משולחן המנהלת

אגרת המנהלת לפתיחת שנה"ל הלימודים תשע"ח

אגרת המנהלת לסיום מחצית א'

אגרת המנהלת לאתר בית הספר

קשר רב דורי

לוח פדלט- שירים שאהבנו

הקשר הרב דורי תשעז

מאגר הסיפורים תשעז

70 שנה לעצמאות מדינת ישראל

עליות או לא להיות

קישורים

מידעון חודשי

מידעון יוני

הנהגת הורים

סיכום ישיבת הנהגה 28.10.16

סיכום ישיבת הנהגת הורים 16.9.16

חברי הנהגת הורים - תשע"ז

הכנסו והצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הנהגת ההורים עם הקישור הנ”ל:

קורסי בחירה

שאלון על קורסי הבחירה- כל תלמיד מתבקש לענות פעם אחת בלבד. תודה

תשובתכם חשובה לנו. אנא חשבו וענו על השאלון. תודה רבה

לבריאות והנאה- בישול ותזונה

צילום עם טאבלט

מחול וכוריאוגרפיה

משחקי מתמטיקה

קורס משחקי מתמטיקה מתמקד במשחקים כיפיים במתמטיקה שמפתחים את החשיבה המתמטית ויוצרים אווירה של כיף ולמידה. להלן חלק מתוצרי השיעור

כל העולם במה - שירלי

כל אחד יכול לנגן - זאב

סיפור והרהור - נורית

תגליות והמצאות

ניסויים מדעיים - שרון

אמזונס

החיים הם קרנבל

אישורים וטפסים

שירותי בריאות לתלמידי בית הספר

עצומה ל"ג בעומר

עצומה ל"ג בעומר

מצויינות במתמטיקה

אליפות משחקי המתמטיקה תשע"ז

אליפות משחקי המתמטיקה תשע"ז לבתי הספר היסודיים יוצאת לדרך!האליפות מתרחשת בסביבת "עשר אצבעות" – סביבה לימודית ומשחקית המלמדת את תוכני תכנית הלימודים במתמטיקה בבתי הספר היסודיים בצורה מהנה. תלמידים יקרים, עליכם להקיש סיסמא ומשתמש וליהנות מהמשחקים

פינת המנהיג המתמטי

תלמידי שכבות ג-ו מציגים נושאים מעניינים בתחום המתמטיקה ומאתגרים את כולם. מנהיגי השבוע יונתן מכיתה ו4 ויואב מכיתה ה4. כל הכבוד!

חנוכה ומתמטיקה...

תלמידיי היקרים, תפעילו חשיבה גם בחנוכה..

חידה 6

מהו ערכו של הגביע?

חידה 5

הסירו שני גפרורים כך שישארו שני ריבועים ללא "זנבות".

חידה 4

שבצו מספרים במקום הכוכבים

חידה 3

הציבו בתוך העיגולים מספרים מ-1 עד 12, ללא חזרות, כך שסכומים לאורך כל אחד מהקווים יהיו שווים.בהצלחה!

חידה 2

פתרו את המשוואות, הוסיפו תגובה עם התשובות.בהצלחה!

חידות חודשיות-חידה 1

תלמידים יקרים, כאן תמצאו חידות מאתגרות במתמטיקה.אפשר לענות באמצעות הוספת תגובה.בהצלחה!

פרויקט מצוינות במתמטיקה בבית ספר בכר תשע"ז

הידעתם ?מתמטיקה נתפסת בעיני רבים כאתגר ולעתים אף כמכשול בלתי עביר, מחקרים מן השנים האחרונות הראו כי היכולת לקלוט ולהבין כמויות היא מולדת, וניתן לראותה כבר אצל תינוקות. נטייה טבעית זו גורמת לכך שאפילו ילדים יקלטו את הערך הכמותי של סיפרה המוצגת בפניהם באופן אוטומטי, גם אם לא ידרשו לכך. האוטומטיות של עיבוד הכמויות אצל מבוגרים וילדים היא תוצר של מנגנון מוחי מולד ושל התנסויות לימודיות, החל מגילאי הגן.

מנהיגות צעירה משפיע"ה

מפגש עם שושי זאדה ויוסי מיכל

ארוחת בוקר טעימה נערכה אתמול יום שני ... אמרנו תודה לשושי ליוסי וכמובן לאביבה

ארועים ומועדים בבכר

חג פורים בבית הספר...איזו חגיגה של תחפושות!
תותיות

שיתוף פעולה ועבודת צוות

שכבת א' חוגגת יום ה- 100 ללימודים

אחריות

כותרת הכתבה
התמונה הזוכה בתחרות זהירות בדרכים.

למידה בשעת חרום

כותרת הכתבה

תרגיל למידה בחירום

חוזרי מנכ"ל בנושאי בטיחות ובטחון

חדשות הילדים - עיתון אינטרנטי אתר גלים

תכנית אמירים

החוקר הצעיר- סטטיסטיקה שכבת ד תשע"ז

תלמידים יקרים, מצורפים דפי מידע לקורס. עיינו בהם

הורשת סוג הדם

תכנית התקשוב הלאומית

פעילות למידה על קרינה

למידה מבוססת פרוייקטים

בריאת העולם בתרבויות שונות

עיתון בית ספרי

עיתון

עיתון מתוקשב ראשון

WCAG 2.0 (Level AA)